Életem legviccesebb álma

 2010.06.28. 14:08

Egy kis háttérsztori:van egy őskövület női fizika tanárunk,akinek se kutyája,se macskája és az anyjával él.Szóval ülünk fizika órán,csöngetnek.Mennyei öröm,rohannánk ki a teremből amikor kihív engem és egy srácot,hogy pakoljunk be a szertárba.Hát szó mi szó a szertárt nem rendeltetésszerűen akartuk használni,amikor is közben ránk nyitott.,,Enyhén" lecseszett minket,de engem tovább tartott ott,és csak úgy mellékesen megkérdezi:

-Szüzesség meg van még?

erre én:

-És a tanárnőnek?

Azt a fejet sose felejtem el amíg élek:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cicamakett.blog.hu/api/trackback/id/tr222116004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása