Harmadik álom

 2010.06.27. 23:02

Elmentem a ZP nevű szórakoztató helyre,ahol 30Y koncert volt.Betépve táncoltam,egyszercsak elkezdett a tömeg eltűnni a környezetemből.Megszólit a 30Y énekese hogy menjek fel a színpadra és  felmentem és ott táncoltam tovább(a táncolás túlzás,összevissza tekeregtem:D).Vége lett a koncertnek és a következő pillanatban a backstageban gyűrjük egymást a padlón és hát na:D Egyszer már igazán szeretnék eljutni az ágyig:D

A bejegyzés trackback címe:

https://cicamakett.blog.hu/api/trackback/id/tr652114710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása