A hős

 2011.04.30. 22:07

Anyék találtak 9 millió forintot és elmentek este étterembe. A pénzt otthon hagyták velünk együtt.Egyszer csak furcsa hangot hallok lentről. Aztán a tesóm sikít. Berohantam egy pisztollyal a kishugom szobájába és ott kuporogtam. Féltem. Kinéztem az ablakon és látom, hogy Dávidádám szuperman jelmezben mászik fel a kerítésünkre, hogy megmentsen minket. Épp felmászott a tetejére és PUFF!!!!!! Lelőtték!!!!!!!!Na ekkor sikítottam egyet és észrevették, hogy van még valaki az emeleten. Jött felém egy betörő-szerű forma én meg csak lőttem, lőttem, lőttem és SEMMI! Csak jött...jött...és jött én meg nagyon féltem, hogy megöl és csak jött felém eszelősen vigyorogva...jött...csak...jött és....FELÉBREDTEM! Másodperceken múlt az életem :DDDDDD

A bejegyzés trackback címe:

https://cicamakett.blog.hu/api/trackback/id/tr452867915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása