Képzavar

 2011.02.10. 12:22

Családommal fel szerettünk volna menni a World Trade Center tetejére. De nem akartak felengedni a fogszabim miatt, ezért elmentünk pulcsit vásárolni. Mivel a World Trade Center a Westend közepén volt, ezért gyorsan vettünk egy pulcsit a kedves francia emberektől.Szóval Végre bejuttottunk és sétálunk egy HEGYEN felfelé amikor is oldalva nézve látjuk hogy egy lift oltári sebességgel megy felfelé kigyulladva :D Végre felértem egyedül és egy régi bérház körfolyosóján találtam magam ahol volt egy kanapé. Rögtön ott termett egy kedves idegen akivel megtaláltuk a közös hangot :DAztán hirtelen elkezdtek emberek mászkálni a folyosón és én meg meguntam az illetőt ezért lelöktem az erkélyről :D

A bejegyzés trackback címe:

https://cicamakett.blog.hu/api/trackback/id/tr32651397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása