Visszatérő álmom

 2010.10.30. 22:12

Állok a tükör előtt,elborult kifejezéssel az arcomon,ollóval az egyik kezemben,a másikban a hajammal és leakarom vágni.Aztán egyszercsak rávettem magam,és neki estem a hajmnak téptem és vágtam és hullott mindenfelé én meg vihogtam és boldog voltam.A hajamból természetesen alig maradt valami.Ezt már annyiszor megakartam csinálni,de csak egy álom még:(

A bejegyzés trackback címe:

https://cicamakett.blog.hu/api/trackback/id/tr352410620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása