Furcsa

 2010.09.23. 21:17

Egyszer álmodtam egy olyat,hogy állok egy hosszú folyosón,fáklyás megvilágítás,és nézegetem a szobrokat és a képeket.Ennyi.De valamiért annyira dézsavizem volt ,de nem jöttem rá honnan ismerős ez a hely.Ülök latinon,tanulunk és képeket nézünk Rómáról,és-ÉS-ott a folyosó!!!Mindenki azt hinné, hogy rejtvény megoldva,feladat letudva.DE én soha de soha nem voltam még Rómában:DNa mi ez itt kérem szépen?:D

A bejegyzés trackback címe:

https://cicamakett.blog.hu/api/trackback/id/tr462318871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása