Nyelvvizsgáztam

 2010.08.25. 21:49

Ez a szerencsétlen baleset hozott pár álmot,le is írom őket:DSzóval az első egy jókívánsággal kezdődött amit hajnalban kaptam meg sms-es formájában.Ám én nem felébredtem mint a többi normális halandó,hanem a szépszemű fogorvosommal bombaszakértő voltam,és egy nagy házban keresgéltük a pittyegő hangot:DNem volt vicces rájönni,hogy csak valami hülye nem hagy a vizsga előtt aludni:D

A második álom a vizsga utáni első alváskor jelentkezett miszerint ez a vizsga csak próba volt és még van 5 hét a tanfolyamból,és hajnali 4-ig tart:DLeizzadva és remegve ébredtem,nagyon nagyon nagyon szar volt.

A harmadik az volt, hogy megbuktam a vizsgán.A suliból is kicsaptak,otthonról is és hajléktalanként gyűjtögettem a Deákon a piás tinik borosüvegeit.Én még azt hittem, hogy nem stresszeltem a vizsga miatt.Hát faszom:D

A bejegyzés trackback címe:

https://cicamakett.blog.hu/api/trackback/id/tr402247892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása