Második álom

 2010.06.27. 22:56

Elmentem bankettre ruhát vásárolni anyukámmal és egy sráccal akit hívjunk most Gabcsinak(az egyszerűség kedvéért:D).Na szóval,így hármasban leültünk beszélgetni egy piacon és Gabcsi még régebben kapott tőlem egy rózsaszín perselymalacot,erre Gabcsitól kaptam egy fél pár vörös kesztyűt.Írtó ronda volt,elmentünk visszavinni a boltba anyukámmal és ott ragadtunk vásárolni.Pár óra után eszembe jutott,hogy Gabcsit ott hagytuk,ezért visszamentem.Nem találtam ott senkit,csak a perselymalacot az asztalon.Elszonytyolodva visszabattyogtam vásárolni,de nem találtunk ruhát.Hazafele rájöttem,hogy nekem van ruhám amit felvehetnék.Hazamentem,és lefeküdtem egy matracra,ami kicsi volt.Na erre varrjatok gombot emberek:D

A bejegyzés trackback címe:

https://cicamakett.blog.hu/api/trackback/id/tr82114697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása